شناسهٔ خبر: 62786 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل رجا اعلام کرد:

آغاز فعالیت ستاد سفرهای ریلی نوروزی ۹۸

لوگو رجا به منظور برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی سال ۱۳۹۸، ستاد سفرهای نوروزی شركت حمل‌ونقل ریلی رجا با برگزاری نخستین جلسه آغاز به كار كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا، مدیرعامل این شرکت در خصوص تشكیل ستاد سفرهای نوروزی گفت: هدف نهایی همه مدیران و همكاران تا آغاز سفرهای نوروزی، ایجاد شرایط مطلوب برای هموطنان در سفر با قطارهای رجا و جلب رضایت‌مندی آنان و ایجاد نشاط و آرامش روانی و روحی است.

محمد رجبی به لزوم احساس تفاوت در خدمات‌دهی از سوی هموطنان در سفرهای نوروزی و اهمیت آموزش و کارهای فرهنگی برای کارکنان به ویژه در سطوح خدماتی تأکید كرد و افزود: مخاطب شناسی، حساسیت در کار و تكریم مشتریان باید مد نظر همه‌ دست اندركاران سفرهای نوروزی قرار گرفته و كلیه اقدامات لازم اعم از آموزش‌های تكمیلی و ضمن خدمت مأموران مرتبط در جهت آشنایی هر چه بیشتر وظایف و تكریم مسافران تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی اجرایی شود.

وی گفت: تمام پیش‌بینی‌ها و مقدمات لازم برای ارائه‌ خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز باید براساس چک لیست‌های بخش‌ها و واحدهای ذی ربط انجام شده تا به بهترین وجه ممکن در خدمت هم‌وطنان باشیم.

رجبی با بیان این که دغدغه اصلی ما در سازمان، محدویت‌های مربوط به منابع مالی است افزود: بعضا با توجه دقیق‌تر می‌توان تغییراتی را با هزینه‌های جزئی انجام داد که مشتری این تغییرات را به صورت کاملا ملموس حس کند.

در ادامه‌ی این نشست، معاون اجرایی و رئیس ستاد سفرهای نوروزی شركت رجا با ارائه شاخص‌های عملکردی نوروز ۹۷ و اشاره به موفقیت‌های نسبی ایام یاد شده، ارائه‌ خدمات متفاوت نسبت به سال‌های گذشته و پاسخ‌گویی مطلوب به نیازها و مطالبات مردم از بخش حمل و نقل به ویژه بخش ریلی را از اهداف و سیاست‌های اصلی این شركت دانست.

محمدرضا شناسنده اظهار داشت: با  برنامه‌ریزی لازم امیدواریم همه‌ اقدامات و كارهای مقدماتی تا رسیدن به ایام پیك نوروزی در زمان مناسب انجام گیرد تا خدمات‌دهی متفاوت و درخور شأن مسافران انجام دهیم.  

رئیس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا، تأمین قطعات استاندارد در كوتاه‌ترین زمان ممكن را برای آماده‌سازی قطارهای نوروزی جزو اصلی‌ترین فعالیت‌ها بیان كرد و افزود: با هماهنگی بین واحدها، مطالعه درست، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب نباید هیچ‌گونه مشكلی در این راه داشته باشیم.

نظر شما