شناسهٔ خبر: 62809 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در بازدید از فرودگاه یزد مطرح شد:

ابراز رضايت معاون استاندار از پيشرفت پروژه‎های فرودگاه يزد

فرودگاه یزد معاون عمرانی استاندار يزد در بازديد از پروژه‎های فرودگاه يزد از پيشرفت پروژه‎های اين فرودگاه ابراز رضايت کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابطعمومی فرودگاههای استان یزد، در بازدید معاون استاندار از فرودگاه یزد پروژههای توسعه و بهسازی ترمینال۲، احداث ساختمان سپاه حفاظت هواپیمایی، تکمیل دوربینهای مرکز مانیتورینگ، طراحی داخلی ساختمان ترمینال یک و امکانات و تجهیزات ترمینال مذکور مورد بررسی قرار گرفت.

صادقیان ضمن رضایت از میزان پیشرفت پروژهها اظهار امیدواری کرد: با تخصیص اعتبارات تکمیلی ضمن بهرهبرداری هرچه سریعتر از پروژههای در دست اجرا، پروژه ساختمان تکنیکال بلاک و برج مراقبت پرواز و احداث سردر ورودی فرودگاه یزد برگرفته از معماری سنتی و نوین بومی یزد نیز آغاز شود.

در ادامه عباس محمدی، مدیرکل فرودگاههای استان یزد با ارائه توضیحاتی در خصوص پروژهها و دیگر برنامههای عملیاتی و اجرایی این اداره کل، پس از  تشکر از معاونت امور عمرانی استانداری، توجه بیشتر استان را در جهت تخصیص منابع استانی در راستای تسریع در اجرا و بهرهبرداری از طرحهای فرودگاهی به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به مردم کهن شهر یزد خواستار شد .

 

نظر شما