شناسهٔ خبر: 62848 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان خبر داد:

حل مشکلات بیمه‌ای رانندگان و افزایش کرایه حمل بار در خوزستان

غلامعباس بهرامی نیا جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل نقل جادهای خوزستان، جلسه شورای اداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات برگزار شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از همه همکاران جهت گرامیداشت هفته ی حمل ونقل، رانندگان و راهداری و برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در حوزه راهداری و حمل نقل تقدیر و تشکر کرد.

بهرامی نیا عنوان کرد با همکاری استانداری و دیگر دستگاها مطالبات و مشکلات رانندگان را در خصوص افزایش کرایه و بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی حل کردیم.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای بر لزوم توجه هرچه بیشتر روسای ادارات شهرستان ها به بخش حمل و نقل و برگزاری نشست های ماهانه با انجمن های صنفی و ارائه گزارش عملکرد ماهانه به اداره کل تاکید نمود.

وی همچنین بیان کرد همه روسای شهرستان‌ها و ستادی ضمن مطالعه دقیق قوانین حمل‌ونقل و تعامل با یکدیگر نسبت به برقراری قانون در تمامی حوزه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای و برخورد قانونی با متخلفین اقدام جدی و فوری کنند.‌

بهرامی نیا در خصوص اجرای ماهانه ۲ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی در جاده های استان به روسای شهرستان ها تذکر داد و عنوان کرد: در خصوص مسائل ایمنی که مربوط به جان مردم است با هیچ کس تعارفی نداریم و همگی موظف اند گزارش عملکرد ماهانه را در خصوص اصلاح شیب شیروانی به اداره کل ارسال نمایند بدیهی است در صورت عدم ارسال گزارش عملکرد نسبت به توبیخ و تعویض مدیر شهرستان اقدام فوری خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای باتوجه به سرد شدن هوا، شروع فصل زمستان و بارش نزولات آسمانی و احتمال وقوع سیل یا انسداد محور ها برلزوم آمادگی‌ گشت های راهداری و حضور در‌ کلیه محورها تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای در پایان با اشاره به محدود بودن منابع و بودجه سازمان با اشاره به گسترده تر شدن سازمان افزود: تلاش کردیم کلیه وظایف سازمان را با توجه به منابع مالی محدود به نحو احسن انجام دهیم.

نظر شما