شناسهٔ خبر: 62883 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

اختصاص قیر به پروژه‌‌های احداث راه روستایی در سیستان و بلوچستان

راه روستایی مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۲ هزار و ۶۰۰ تن قیر به پروژه‌های احداث راه روستایی و معابر بافت‌های ناکارآمد شهری استان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مسعود مالکی، مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: با پی‌گیری‌های انجام شده مقدار ۲۲ هزار و ۶۰۰ تن قیر معادل ۴۴ میلیارد تومان جهت تسریع در ساخت راههای روستایی، بزرگراه‌ها و معابر بافت‌های ناکارآمد شهری در حوزه اداره راه و شهرسازی استان توسط این وزارتخانه به استان تخصیص یافت.

مهدی پارسی، معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان نیز درباره آخرین وضعیت روکش آسفالت راه‌های روستایی به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: در استان حدود ۸ هزار و ۶۰۰ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که ۳ هزار و ۱۰۰ کیلومتر آن دارای روکش آسفالت است.

وی توضیح داد: در مجموع حدود ۳۷ درصد از راه‌های روستایی استان دارای راه آسفالته است و برخی از پروژه‌ها به دلیل مطالبات پیمانکاری از حالت اجرایی خارج شده‌اند و با وجود مناقصه‌ها تا به حال پیمانکاران کمتر رغبتی در همکاری نشان داده اند.

پارسی افزود: امیدواریم با حل شدن موضوع مطالبات پیمانکاری در استان، مسایل اجرایی پروژه‌های معوق مانده و نیز مراحل پیشرفت برخی پروژه‌ها که به کندی جلو می‌رود نیز به سرانجام مطلوب برسد./

نظر شما