شناسهٔ خبر: 62901 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نشست مسئولان شهرستان اردستان با سرپرست راه وشهرسازی استان اصفهان مطرح شد؛

تامین قیر پروژه‌های راهسازی به عنوان یك معضل در به اتمام رساندن پروژه‌ها

جلسه سرپرست راه وشهرسازی اصفهان گفت: اغلب پروژه‌های راهسازی در سطح استان به زیر آسفالت رسیده‌اند كه به بهره‌برداری رسیدن آنها نیاز به اختصاص قیر دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید صادق طباطبایی‌نژاد نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی و حمیدرضا امیرخانی سرپرست راه وشهرسازی استان و جمعی از مسئولین شهرستان، مسائل و مشكلات بخش راه وشهرسازی در شهرستان بررسی شد.

حمیدرضا امیرخانی در این جلسه ضمن ارائه راهكارهای لازم جهت رفع مشكلات حوزه های مختلف مسكن، راه، شهرسازی و املاك دولتی واگذاری به شهرستان با توجه به درخواستهای شهرستان درخصوص تكمیل پروژه های راهسازی به عدم تخصیص قیر به پروژه ها اشاره داشت و گفت: تامین قیر لازم جهت احداث پروژه های راهسازی و به اتمام رساندن و تكمیل پروژه های عمرانی در این حوزه بسیار حائز اهمیت است كه متاسفانه میزان قیر اختصاصی به پروژه ها كفاف به اتمام رسیدن و انجام عملیات آسفالت آنها را نمی دهد .

وی اظهار داشت: اغلب پروژه های راهسازی در سطح استان به زیر آسفالت رسیده اند كه جهت به بهره برداری رسیدن، تامین قیر آنها حائز اهمیت است.

نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی نیز با توجه به اقدامات انجام شده در بخش راه ، مسكن وشهرسازی در شهرستان گفت: اقدامات انجام شده در راستای بازآفرینی شهری طرح ایده آل و خوبی است اما باید به عمل كار برآید و محلات هدف بازآفرینی در شهرستان یكی پس از دیگری مورد بازسازی و بهسازی قرار گیرد تا برای مردم ملموس باشد.

گفتنی است شهرستان اردستان واقع در  ۱۱۸ كیلومتری شمال شرق اصفهان دارای۲ بخش، ۳ شهر، ۷ دهستان و ۳۰۶ روستای دارای سكنه است و دارای ۱۹۸كیلومتر راه اصلی و ۹۶۰ كیلومتر راه روستایی است كه به لحاظ قرارگیری در كریدور شمال به جنوب كشور از جمله شهرستانهایی است كه از حوزه راه وشهرسازی دارای اهمیت است.

نظر شما