شناسهٔ خبر: 62903 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه وشهرسازی استان ایلام خبر داد:

پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه چهارخطه ورودی شهر دره شهر

بازدید مدیركل راه وشهرسازی استان ایلام در بازدید از پروژه چهارخطه ورودی شهر دره شهر از پیشرفت ۲۵ درصدی این پروژه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام، کاظمی مدیركل راه و شهرسازی استان به همراه مدیران و رؤسای ادارات ستادی با حضور فرماندار شهرستان دره شهر از پروژه چهار خطه ورودی شهر دره شهر بازدید كردند.

كاظمی پروژه چهارخطه ورودی شهر دره شهر را یك پروژه ضروری برای این شهرتاریخی دانست و افزود: با تلاش اداره كل راه و شهرسازی استان قطعه اول این طرح به طول ۵ كیلومتر به مرحله اجرا در آمد و هم اكنون حدود ۲۵ درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

وی ادامه داد: عمده موانع سر راه این طرح را بحث معارضین مختلف و خطوط انتقال آب، برق، گاز، مخابرات و ... است كه باعث كند شدن روند اجرای پروژه تا كنون بوده‌اند. خوشبختانه فرمانداری شهرستان دره شهر پیگیر موضوع بوده و با رفع موانع مذكور روند اجرای پروژه تسریع خواهد شد.

مدیركل راه وشهرسازی همچنین از اجرای ۴ كیلومتر چهار خطه ادامه این طرح و احداث پل روستای وحدت آباد خبر داد و افزود: در حال حاضر ۲ كیلومتر این قطعه به زودی اجرایی خواهد شد و مطالعه مابقی مسیر نیز در دست انجام است.

نظر شما