شناسهٔ خبر: 62907 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ادامه برگزاری منظم و مستمر دیدارهای مردمی مدیرکل صورت گرفت؛

روز پرکار مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان برای حل مشکلات مردم

جلسه در ادامه برگزاری منظم و مستمر دیدارهای مردمی، ملاقات شوندگان موفق به دیدار مستقیم با مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان شدند و مشکلات خود را مطرح کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، در ادامه برگزاری منظم و مستمر دیدارهای مردمی، ملاقات شوندگان موفق به دیدار مستقیم با مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان شدند و مشکلات خود را مطرح کردند.

بر این اساس، در این دیدار مردمی که جمعی از معاونین نیز حضور داشتند، حسن ربانی ارشد مشکلات و درخواست های شهروندان در زمینه املاک و حقوقی، مسکن مهر و شهرسازی را بررسی و برای این مشکلات راهکارهای قانونی و دستورات لازم صادر کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان که در سه ماه گذشته سه  بار جلسه ملاقات عمومی داشته است این جلسات را زمینه ساز حل مشکلات مردم و ضروری توصیف کرده است.

حسن ربانی ارشد عنوان کرد: در همه پی نوشت ها تاکید کردم که حوزه های مختلف موظف هستند نتیجه را به اینجانب گزارش دهند و به طور قطع به این جلسه متکی نخواهم بود و تا حل مشکل آخرین نفر از افرادی که در این جلسات حضور یافتند موضوعات را پیگیری خواهم کرد.

وی  با بیان این که خروجی فعالیت ها باید به حل مشکلات و رفاه مردم منجر شود، گفت: اساس فعالیت همه حوزه ها در این اداره کل  باید رفع مشکلات مردم نه از سر منت بلکه براساس تکلیف باشد.
شایان ذکر است ملاقات مردمی مدیرکل بصورت مستمر و هفتگی برگزار می گردد و مراجعین می توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان همدان قسمت روابط عمومی  فرم مربوط به این ملاقات را دریافت کنند.

نظر شما