شناسهٔ خبر: 62944 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

امام جمعه ياسوج:

برای برقراری دوباره پروازهای فرودگاه ياسوج تلاش شود / فرودگاه راه جذب نخبگان است

فرودگاه یاسوج امام جمعه ياسوج در ديدار با مسئولان فرودگاه ياسوج با اشاره به کارهای مثبتی که در زمينه افزايش ايمنی در فرودگاه ياسوج انجام شده است بر برقراری دوباره پروازهای اين فرودگاه تاکيد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه یاسوج، حجت‎الاسلام و المسلمین حسینی در دیدار با مدیر فرودگاه یاسوج و مسئولان فرودگاهی و فرماندهان سپاه حفاظت و پلیس فرودگاه گفت: به لطف خدا طول باند فرودگاه توسعه پیدا کرده و به صورت خوبی درآمده است و از نظر زیرساخت فرودگاهی هیچ مشکلی دیگر نداریم و حالا که فرودگاه از نظر ایمنی، طول باند، و زیرساخت مشکلی ندارد لازمه امر این است که مسئولان استان تلاش کنند و مایه بگذارند تا پروازها مجدداً برقرار شوند.

وی همچنین با اشاره به حادثه تلخ سقوط هواپیما گفت: این حادثه هر علل و عواملی که داشت اثر بدی بر مردم داشت و مردم چون متخصص نیستند درک کاملی از شرایط موجود ندارد و خیال می‎کنند اینجا چون منطقه کوهستانی هست مشکل وجود دارد، ولی حالا که فرودگاه از نظر ایمنی، طول باند و زیرساخت هیچ مشکلی ندارد و به جای خوبی رسیده باید تلاش شود، ان شاء الله این ذهنیت از ذهن مردم پاک شود.

حجت‎الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به توضیحاتی که پیش از آن از سوی علی محسنیان مدیر فرودگاه یاسوج مبنی بر اینکه با وجودی که سهم فرودگاه از حمل و نقل استان به نظر بسیار اندک است اما افرادی که از این طریق به یاسوج مسافرت می‎کنند بیشتر نخبگانی چون استادان دانشگاه، تاجران و سیاستمداران که دارای جایگاه علمی، اجتماعی و اقتصادی بالایی هستند و می‎توانند نقش تاثیرگذاری بر توسعه استان ایفا کنند، گفت: شما به نکته مهمی اشاره کردید و باید با جدیت پیگیر شویم تا پروازها مجدداً برقرار شوند و این نقیصه و این عقب‎ماندگی برطرف شود.

وی افزود: اینها برای این استان ضرر هست و شما درست تشخیص دادید و بجا گفتید و بنده خود از این نکته ظریف غافل بودم که مسافران فرودگاه برای توسعه استان مهم بودند. بنده سهم خود را از طریق آگاه‎سازی مردم در تریبون نماز جمعه انجام خواهم داد و امیدوارم مسئولان هم در این زمینه دقت کنند.

نظر شما