شناسهٔ خبر: 62991 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل فرودگاه مهرآباد خبر داد:

اجرای دو پروژه بزرگ در ايرسايد فرودگاه مهرآباد

میرسعید صفی‌نیا عمليات اجرايی پروژه روشنايی تاکسی‌وی آلفا و تاکسی‌وی‌های ارتباطی باند ۲۹ راست و نيز شبکه گاز رسانی به ساختمان ايمنی وآتش نشانی فرودگاه مهرآباد شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، ميرسعيد صفي نيا، مديركل فرودگاه با اعلام اين خبر عنوان كرد: در راستاي استاندارد و ايمن سازي سطوح پروازي فرودگاه، عمليات اجرايي پروژه روشنايي تاكسي وي آلفا و تاكسي وي هاي ارتباطي آن به باند ۲۹ راست به طول ۴۲۰۰ متر و نيز عملیات گاز رسانی به ساختمان ایمنی و آتش نشانی همزمان در ایرساید فرودگاه مهرآباد شروع شد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: روشنايي تاكسي وي هاي مذكور تا قبل از اين به صورت پرتابل و موقت بود كه در اقدام اخير، بعد از ۲۰ سال و با همکاری اداره كل تجهيزات و سامانه هاي فرودگاهي اين پروژه به منظور استاندارد و ایمن سازی ورودی ها و خروجی های پروازها در دید کم با اعتباري بالغ بر ۳۰ میلیارد ريال از محل اعتبار بهسازي فرودگاه بين المللي مهرآباد در حال اجراست.

صفی نیا بیان كرد: پروژه ديگر مرمت و بهسازي ساختمان ها، ایجاد زيرساخت برای تاسيسات برقي و اجرای عملیات شبکه گاز رسانی به ایرساید است که بعد از سالها محقق شد. اين پروژه در راستاي تامين گرمايش سالن خودروهاي آتش نشاني براي جلوگيري از يخ زدگي آب و فوم موجود در خودروها در طول عملیات زمستانی اجرايي شده که با سرعت تا قبل از شروع برف و سرما به اتمام خواهد رسید. اعتبار اختصاص يافته به اين طرح سه ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال است.

نظر شما