شناسهٔ خبر: 63022 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور ترویج و رشد فرهنگ مطالعه و بهرمندی هرچه بیشتر؛

نمایشگاه بزرگ کتاب در بندر بوشهر، افتتاح شد

نمایشگاه کتاب با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر نمایشگاه بزرگ کتاب در لابی ساختمان برج بندر افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی، سیاوش ارجمند زاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در این باره گفت: به منظور ترویج و رشد  فرهنگ مطالعه و بهرمندی هرچه بیشتر و بهتر پرسنل اداره کل و همچنین عموم شهروندان از این موهبت، نمایشگاه کتاب در لابی ساختمان برج بندر افتتاح شد.

ارجمندزاده افزود : اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهردر راستای انجام وظایف اجتماعی خود بهرمندی از این نمایشگاه را به همراه تخفیفات قائل  شده برای عموم مردم نیز لحاظ نموده تا علاقه‌مندان بتوانند از مزیت های این نمایشگاه همچون پرسنل این اداره کل برخوردار باشند.

وی بیان کرد : کتاب و فرهنگ کتابخوانی در جامعه به عنوان یک ابزار موثر در توسعه قلمداد میشود از این رو این اداره کل  و در طول سال  مبادرت به برگزاری چنین نمایشگاه هایی می نماید.

ارجمند زاده اضافه کرد : یکی از اهداف برگزاری چنین نمایشگاه هایی دسترسی آسان به کتاب و ایجاد انگیره و رغبت مطالعه درربین پرسنل  اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و عموم شهروندان است .

گفتنی است ، این نمایشگاه بمدت یک هفته از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ در لالبی ساختمان برج اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برقرار است.

نظر شما