شناسهٔ خبر: 63047 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در شرکت فرودگاه‌ها:

پروژه توسعه اپرون فرودگاه تبريز تا پايان سال به اتمام می‌رسد

فرودگاه تبریز مديرکل عمران و توسعه فرودگاهی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران با حضور در فرودگاه تبريز از پروژه‌های در دست اجرای اين فرودگاه بازديد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاههای استان آذربایجان شرقی، محمدرضا زحمتکشان، مدیرکل عمران و توسعه فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران با حضور در محل پروژه های توسعه ترمینال ۳ و توسعه اپرون از میزان پیشرفت و آخرین وضعیت آنان بازدید کرد.

صفایی مدیرکل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی با ارائه توضیحاتی از وضعیت پروژها گفت: پروژه توسعه و بهسازی اپرون بتنی و تاکسی وی های ارتباطی فرودگاه تبریز با اعتباری بالغ بر ۲۳۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در حال اجرا است.

وی افزود: پروژه توسعه ترمینال ۳ یکی از پروژه های مهم فرودگاه تبریز در چند سال اخیر است که طی آن ترمینال ۳ فرودگاه تبریز با هزینه ایی بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به مساحت ۷۸۷ مترمربع توسعه می یابد.

پس از انجام این بازدید، جلسه ای در دفتر مدیرکل فرودگاههای استان تشکیل و حاضران به بررسی راهکارهای تسریع در انجام پروژه ها پرداختند.

در این جلسه زحمتکشان با ابراز رضایت از پیشرفت پروژه های فرودگاه تبریز گفت: پروژه توسعه اپرون فرودگاه تبریز تا امروز از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار است و پیش بینی می شود این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

در این جلسه مقرر شد؛ سقف سازه فضايي توسعه ترمينال شماره ۳ تا ۱۰ روز آینده تمام شود. همچنین نسبت به پیش بینی تاسیسات اتاق سیگار در پروژه توسعه ترمینال تمهیدات لازم اتخاذ شود.

همچنین تصمیماتی از قبیل جابجایی پست برق، لزوم اجرایی شدن سیستم ارتینگ پروژه اپرون و همچنین رعایت عمل آوری و محافظت از بتن در هوای سرد اتخاذ شود.

نظر شما