شناسهٔ خبر: 63072 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در شرکت فرودگاه‌ها:

بودجه ۹۸ با تکيه بر هشت برنامه راهبردی توزيع می‌شود

حمیدرضا سیدی معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد ویژه مسئولان و کارشناسان بودجه فرودگاه های کشور از توزیع بودجه سال ۹۸ فرودگاه ها با تکیه بر هشت برنامه راهبردی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه استان گیلان، حمیدرضا سیدی معاون برنامه ریزی, نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران که در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد به میزبانی فرودگاه رشت سخن می گفت، اعلام کرد: هشت برنامه راهبردی شامل ارتقای ایمنی و امنیت، حاکمیت قانون، رضایتمندی مسافران، توسعه اقتصادی فرودگاه ها، توسعه زیرساخت های هوانوردی و فرودگاهی، ملاحظات زیست محیطی و آموزش و توسعه منابع انسانی است. 

در این مراسم همچنین محمدمهدی یزدانی مدیرکل دفتر تشکیلات و برنامه و بودجه با اشاره به بودجه جاری و سرمایه ای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سال جاری گفت: این بودجه با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مبتنی بر عملکرد فرودگاه ها و مبادله موافقت نامه تخصیص می یابد.

وی همچنین به ساختار سازمانی این شرکت اشاره کرد و افزود: ساختار جدید شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پس از هم اندیشی با مدیران فرودگاههای کشور به سازمان اداری و استخدامی کشور جهت اخذ مجوز ارایه داده خواهد شد.

در ابتدای این مراسم نیز مدیرکل فرودگاه گیلان ضمن تشریح ساختار فعلی فرودگاه رشت به ساماندهی منابع انسانی و نیاز واحدهای عملیات هوانوردی پس از بازنشستگی بعضی از پرسنل فعلی اشاره کرد و گفت: این فرودگاه با اعتباراتی که از شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اخذ شده است پروژه هایی همچون فاز دوم محوطه سازی ترمینال پروازهای داخلی، احداث ایستگاه پمپاژ و سیستم توزیع آب شهر، نصب سیستم روشنایی عوامل پروازی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در دست اجرا است.

گفتنی است؛ معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از پروژه های در دست اقدام فرودگاه سردار جنگل رشت نیز بازدید کرد.

 

نظر شما