شناسهٔ خبر: 63100 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

جاده چالوس در پی بارش برف بسته شد

جاده چالوس فرمانده پلیس راه کشور از انسداد محور کرج - چالوس تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سردارمحمد حسین حمیدی دراین باره گفت: از ساعاتی پیش محور کرج - چالوس در استان البرز به دلیل بارش شدید برف مسدود شد که این مسدودیت تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه لازم است رانندگان در هنگام بارش برف و باران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، گفت: تا زمان بازگشایی مسیر جاده چالوس رانندگان می توانند از مسیرهای جایگزین تردد کنند.

حمیدی از بارش برف در محورهای ۱۱ استان کشور خبر داد و گفت: بر اساس آخرین اطلاعات ترافیکی و رصد محورها، در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، همدان، البرز، کردستان، مرکزی، شرق استان تهران، و  قزوین  بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: همچین  در محور اردبیل مغان در استان اردبیل،  محور شیراز-سپیدان در استان فارس، ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان در استان مازندران و محورهای سمنان-فیروزکوه، شهمیرزاد-کیاسر در استان سمنان نیز بارش برف گزارش شده است.

ایسنا به گفته حمیدی افزود در بیشتر محورهای استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، کردستان، فارس، چهارمحال و بختیاری، سمنان، قم، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، قزوین و مازندران نیز بارش باران گزارش شده است.

نظر شما