شناسهٔ خبر: 63103 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)/ تاخیر در پروازهای ورودی ترکیه و عمان

فرودگاه امام رئیس اداره برنامه ریزی و هماهنگی پرواز فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، آخرین وضعیت پروازهای این فرودگاه را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فاروق علیخانی درباره وضعیت پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: در ساعات آغازین چهاردهم دی ماه به دلیل کاهش دید افقی انجام پروازها با تاخیر حداقلی صورت پذیرفت، اما با افزایش دید افقی بلافاصله نشست و برخاست پروازها به صورت طبیعی از سر گرفته شد‌‌.

وی گفت : با همکاری تمامی واحدهای فعال در ستاد عملیات زمستانی، وضعیت فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) در حالت عادی قرار دارد و پروازها بدون مشکل در حال انجام است‌.

علیخانی افزود : ۵۳ نفر از مسافران پرواز باکو - تبریز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" نیز که به دلیل بدی آب و هوای تبریز به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) تغییر مسیر داده بود، به فرودگاه مهرآباد منتقل شدند و با یک پرواز داخلی به تبریز خواهند رفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه سایت شهر فرودگاهی به آدرس www.ikac.ir و سامانه تلفنی ۰۹۶۳۳۰ آماده ارائه اطلاعات پرواز به مسافران و مراجعان محترم است، یادآور شد: در حال حاضر برخی پروازهای هواپیمایی ترکیه از مبدا استانبول بنا به درخواست این شرکت هواپیمایی با تاخیر انجام خواهد گرفت و پرواز عمان ایر از مبدا مسقط نیز با تاخیر وارد تهران خواهد شد.

نظر شما