شناسهٔ خبر: 63111 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مديريت اداره راه و شهرسازی خراسان‌رضوی خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی مبانی طرح و اجرای آسفالت‌های سطحی

کارگاه آموزشی آسفالت معاون توسعه مديريت و منابع اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی از برگزاری دوره‌های آموزشی مبانی طرح و اجرای آسفالت‌های سطحی ويژه كارشناسان معاونت مهندسی و ساخت خبر داد.

به گزارش پایگاه  خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سيدحسين حسينی از برگزاری دوره‌های آموزشی مبانی طرح و اجرای آسفالت‌های سطحی ويژه كارشناسان معاونت مهندسی و ساخت خبر داد و گفت: دوره آموزشی مبانی طرح و اجرای آسفالت های سطحی ويژه كاركنان اين اداره كل به مدت ۱۶ ساعت برگزار شده است.

وی افزود: اين دوره آموزشی با حضور ۲۶ نفر از پرسنل معاونت مهندسی و ساخت در محل سالن جلسات اداره كل و با تدريس دكتر جعفري دكترای عمران راه و ترابري از تاريخ ۲۷ آبان ماه لغايت ۲۸ آبان ماه سال جاری تشكيل شد.

حسينی با اشاره به اينكه آموزش هاي ارائه شده در اين جلسه در خصوص نگهداری پيشگيرانه رويه های آسفالتی راه‌ها است، اظهار کرد: در اين دوره به معرفی آسفالت های حفاظتی و انواع آن، دامنه كاربرد و اجرای آسفالت های حفاظتي و مفهوم نگهداری راه پرداخته شد.

وي تصريح كرد: در ادارات ما نيز تمركز بر روی نگهداری و حفاظت روسازی راه های موجود است و اين امر اهميت برگزاری اين دوره را دوچندان كرد.

نظر شما