شناسهٔ خبر: 6312 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

به مناسبت انجام رژه هوایی در روز ارتش جمهوری اسلامی؛

پروازهای امروز فرودگاه‌های امام(ره)، مهرآباد و پیام تا ساعت ۱۱:۳۰ انجام نمی‌شود

فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با روز ارتش و اجرای مانور هوایی نیروهای مسلح در روز جاری (شنبه ۲۹ فروردین) پرواز باری و مسافری در سه فرودگاه امام‌خمینی(ره)، مهرآباد و پیام از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح انجام نمی‌شود.

به‌ گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از ساعت  ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح روز ۲۹ فروردین، رژه هوایی پرواز نیروهای مسلح در آسمان تهران انجام می‌شود.

این رژه هوایی كه نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی دارد، با هماهنگی نزدیك بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و شركت فرودگاه‌های كشور انجام می‌شود و بر این اساس به‌ منظور حفظ ایمنی پروازهای شركت كننده در رزمایش و دیگر پروازها، بنا به پیشنهاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرودگاه‌های مهرآباد، امام‌خمینی(ره) و پیام در استان البرز به‌ جز پروازهای شركت كننده در رزمایش از ساعت ۰۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ روز ۲۹ فروردین بر روی سایر پروازها بسته اعلام شد.

پیش از این با صدور اطلاعیه هوانوردی در تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام شده‌است که در این ساعات پروازهای مسافری و باری انجام نمی‌شود.

همچنین تمامی ایرلاین‌های داخلی و خارجی از این موضوع مطلع هستند و باید این برنامه را به اطلاع مسافران خود رسانده و برنامه پروازی خود را طوری تنظیم کنند که خارج از ساعات اعلام شده پرواز داشته باشند.

مسافران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر برای پروازهای فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ و برای پروازهای فرودگاه امام‌خمینی(ره) با شماره تلفن ۰۹۶۳۳ و ۵۱۰۰۱۱۸ تماس بگیرند.

همچنین هماهنگی انجام پروازهای چتر‌ریزی به‌ مناسبت روز ارتش در شهرهای مشهد مقدس، اصفهان، اهواز، تبریز، كرمان، ارومیه و شیراز نیز بدون اینكه تاثیری بر پروازهای عادی فرودگاه‌های مذكور بگذارد، صورت گرفته است.

 

نظر شما