شناسهٔ خبر: 6314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فعالیت‌های اداره راه وشهرسازی بجستان در نوروز

حفاظت از اراضی ملی و بازگشایی محورهای جاده‌ای

خدمات نوروزي راهداري مسئول راه و شهرسازی شهرستان بجستان در نشستی خبری فعالیت‌های این اداره در نوروز ۹۴ را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، مهندس حسن غفوریان با بیان فعالیت های راه و شهرسازی بجستان  در ایام نوروز گفت: بر پایه‌ برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فعالیت‌های راهداران پیش از تعطیلات آغاز شد و در این مدت تعمیر و نصب مجدد تابلوهای اخطاری و انتظامی،ترمیم و لکه گیری محورها و همچنین نصب تابلوهای اطلاعاتی براي ايمن شدن محورهاي حوزه استحفاظي شهرستان انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: در مرحله دوم گشت در محورهای شهرستان از سوی اکیپ راهداری به منظور  کنترل ترافیک وکاهش تصادفات به اجرا درآمد و همزمان نقشه راهنمای استان و بروشورهای نیز بین مسافران نوروزی توزیع شد.

غفوریان با اشاره به جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در ایام نوروز گفت : به منظور حفاظت از اراضی ملی و دولتی در این مدت گشت حفاظت از اراضی به صورت شبانه روزی در حوزه شهرستان بجستان مشغول گشت زنی بودند.

مسئول  راه و شهرسازی بجستان به دیگر اقدامات اشاره کرد و اظهار داشت : اخطار و جمع آوری دست فروشان حاشیه راه ها و همچنین بازگشايي محورهاي روستايي ناشي از سيل بازگشايي و تفكيك خطوط عبور وسايل نقليه سواري و كاميون از اتوبوس در محل پليس راه جهت افزايش ايمني، راه اندازي سيستم روشنايي و راهنمايي مسافرين به صورت حضوري وتلفني از وضعيت جوي هوا و ترافيك محورها و از دیگر فعالیت های راهداران تلاشگراین شهرستان در نوروز 94 بود./

نظر شما