شناسهٔ خبر: 63162 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران خبر داد؛

تردد امن و روان در منظره‌های زیبای برفی شهرستان فیروزکوه

برف روبی با وجود ۲۴ ساعت بارش مداوم برف، تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان فیروزکوه باز و ترددی امن و روان در جریان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران؛ با وجود ۲۴ ساعت بارش مداوم برف، تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان فیروزکوه باز و ترددی امن و روان در جریان است.

حسین آقایی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فیروزکوه از ارتقاء ایمنی و ترددی امن و روان با وجود بارشهای مکرر در کلیه مسیرهای بزرگراهی، فرعی و روستایی شهرستان فیروزکوه خبر داد.

آقایی افزود: از آغاز طرح راهداری زمستانی تا کنون ۴۵ نیروی متخصص راهدار با کمک ۱۱ کامیون نمک پاش، ۴ دستگاه لودر، ۳ دستگاه گریدر و یک دستگاه برف خور بصورت شبانه روزی در محورها حاضر و موجبات ایمنی و رفاه حال هموطنان را فراهم آورده اند.

وی افزود: امسال یک دستگاه کامیون فاو نمک پاش به ماشین آلات راهداری شهرستان فیروزکوه اضافه و تاکنون نمک پاشی بالغ بر دو هزار و پانصد تن نمک در کلیه محورهای مواصلاتی این شهرستان صورت پذیرفته است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فیروزکوه با اشاره به ارتقاء ایمنی تمامی مسیرهای این شهرستان طی سه ماه اخیر افزود: در این بازه زمانی ۴۵ کیلومتر گاردریل اصلاح و بازسازی، ۲۵۰ عدد تابلو و علائم ایمنی نصب، لکه گیری و پاکسازی محورها انجام و نصب متعدد نیوجرسی در نقاط حادثه خیز و پرتگاهی صورت پذیرفته است.

وی از تجهیز راهدارخانه های این شهرستان خبر داد و افزود : امسال چهار راهدارخانه امین آباد، گدوک، بشم و ارجمند با تجهیز کلیه وسایل گرمایشی و خدماتی و رفاهی آماده خدمت رسانی به هموطنان در مواقع اضطراری و بحران هستند.

حسین آقایی در پایان گفت: سه تیم گشت زنی راهداری بصورت شبانه روزی در حال گشت زنی و رصد جاده ها بوده  و تمامی مسیرهای بزرگراهی، فرعی و روستایی فیروزکوه تحت کنترل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فیروزکوه می باشد.

نظر شما