شناسهٔ خبر: 6317 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سیل در نور مازندران ۱۰۰ میلیارد ریال خسارت به همراه داشت

بازگشایی محور ارتباطی مزید - تاکر بلده

علی نبیان معاون هماهنگي امور عمراني استانداري مازندران گفت : با تلاش راهداران و ديگر تيم هاي امدادي محور ارتباطي مزيد _ تاكر بلده بازگشايي شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، مهندس علي نبيان ضمن قدرداني از زحمات شبانه روزي راهداران هنگام وقوع سیل گفت: پس از وقوع سيل و رانش بلافاصله عوامل راهداري و ديگر دستگاه هاي امدادي با بسيج همه  امكانات و ماشين آلات در منطقه مستقر شدند و اقدامات بهنگامي درخصوص بازگشايي راهها و كمك به آسيب ديدگان به اجرا گذاشتند.

وی ادامه داد: با تلاش راهداران و ديگر عوامل امدادي ظرف ۳ روز گذشته دو محور (پل زنگوله - بلده و سياه سنگ - بلده) از سه محور ارتباطي بلده بازگشايي و تردد در آن برقرار است. در حال حاضر نيز محور ارتباطي مزيد - تاكر اين بخش بازگشايي و تردد در آن جريان دارد.

مهندس نبيان گفت: براساس برآورده اوليه كارشناسان در پي جاري شدن سيل در بخش بلده نور و ايجاد خسارات جدي به راههاي ارتباطي اين منطقه ، بيش از ۱۰۰ ميليارد ريال خسارت به جسم راه وارد شده است.

از زمان وقوع سيل تا به امروز مهندس نبيان، مهندس نوروزي مديركل راه و شهرسازي و جمعي از مديران و كارشناسان اين اداره كل همچنان به صورت شبانه روزي در منطقه مستقر هستند تا كار بازگشايي و آزادسازي محورها با شتاب مضاعفي انجام پذيرد. /

نظر شما