شناسهٔ خبر: 63172 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خبر داد:

افزایش ۵۰ درصدی اعتبارات راهسازی در اردبیل

داود شایقی ​رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: بودجه عمرانی سال آینده استان اردبیل به ویژه در حوزه راه‌ها با ۵۰ درصد رشد همراه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبيل، داود شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان گفت: در بودجه سال آینده به رغم ثابت ماندن رقم اعتبارات عمرانی در سطح کشور، بودجه عمرانی استان اردبیل به ویژه در حوزه راه‌ها ۵۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با پی‌گیری‌های استاندار اردبیل و تلاشی که مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و همچنین مجمع نمایندگان استان اردبیل داشتند، در بودجه سال آینده علاوه بر راه‌آهن که ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار خواهد داشت برای پروژه‌های راهسازی استان نیز در پیوست قانون بودجه اعتبارات خوبی پیش‌بینی شده است.

شایقی اضافه کرد: از پروژه‌های مهم می‌توان به احداث باند دوم اردبیل-مشگین‌شهر– اهر، با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان، بهسازی راه اصلی نمین – آستارا ، اردبیل – سرچم و حوزه گيلان در مجموع به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان، بهسازی راه اصلي جلفا – اصلاندوز – پارس‌آباد– بیله‌سوار ، ۱۲ میلیارد تومان، بهسازی راه اصلی رضی – اميركندی – گرمی – بيله سوار، ۱۵ ميليارد تومان و احداث راه اصلي کلور – درام با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان اشاره کرد.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان در ادامه توضیح داد: در مجموع در حوزه راه در بودجه سال آینده استان ۵۰ درصد افزایش اعتبارات رقم خواهد خورد که عمده پی‌گیری‌ها در این خصوص توسط مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل صورت گرفته است./

نظر شما