شناسهٔ خبر: 63180 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه مديران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه ساخت و ساز مطرح شد:

لزوم تحکیم جایگاه متولیان حوزه ساخت و ساز در افکار عمومی

جلسه رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در جلسه مديران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه ساخت و ساز گفت: تحکیم جایگاه متولیان حوزه ساخت و ساز در افکارعمومی و تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها دراین‌باره منجر به پاسخگویی به بسیاری از سوال‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان اردبیل، جلسه مديران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه ساخت و ساز در سالن جلسات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزار شد.

فریدصالحی، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در اين نشست به جايگاه روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرايي و اهميت اطلاع رسانی اشاره كرد و گفت: مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی دقيق از عملكرد دستگاه‌های اجرايی بايد بین سازمان و مخاطبان صحیح و هدفمند دنبال شود.

وی گفت: عملكرد روابط عمومی‌ها در راستای ارتقای فرهنگ جامعه و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی دارای اهميت فراوانی بوده و لزوم تنظیم ارتباط بین سازمانی در راستای حفظ و حراست از سرمایه‌های ملی در دستگاه‌های اجرایی وظيفه روابط عمومی‌ها است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل به برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه مشترک در بين دستگاه‌های مرتبط با حوزه ساخت و ساز اشاره كرد و اظهار داشت: ایجاد دبیرخانه روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه ساخت و ساز می‌تواند در جهت بهبود روابط دستگاه‌های اجرايي و نيز اطلاع‌رساني دقيق و گسترده‌تر و هدفمندتر موثر واقع شده و به تبع آن ايده‌پردازي و خلاقيت‌ها در اين خصوص منجر به نتيجه شود.

صالحی تصريح كرد: تحکیم جایگاه متولیان حوزه ساخت و ساز در افکار عمومی و تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها می‌تواند بسياري از سوال‌ها را در اذهان و افكار عمومي پاسخگو باشد.

وي گفت: تشكيل دبيرخانه دائمي روابط عمومی‌های مرتبط با حوزه ساخت و ساز و گسترش فعالیت‌های مشترک تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی با کیفیت، تقلیل هزینه‌ها را منجر خواهد شد./

نظر شما