شناسهٔ خبر: 63266 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در ساختمان دادمان رخ داد:

دیدار وزیر راه و شهرسازی با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی و هلی‌کوپتری

جلسه وزیر راه و شهرسازی و مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی و هلی‌کوپتری ضمن دیدار و گفت‌وگو، به بررسی مشکلات پیش روی صنعت هوانوردی در کشور پرداختند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی و هلی‌کوپتری با حضور در ساختمان دادمان، با محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی دیدار و در مورد مشکلات شرکت‌های هواپیمایی گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مسائلی از جمله مشکل سوخت، تخصیص ارز نیمایی، هزینه‌های ایرلاین‌ها و مشکلات کمبود ناوگان از سوی شرکت‌های هواپیمایی مطرح شد. وزیر راه و شهرسازی نیز برای پیگیری و حل مشکلات وعده داد و به برخی از کژکارکردی‌های ایرلاین‌ها از جمله سوءمدیریت‌ها و بدهی شرکت‌های هواپیمایی نیز اشاره کرد.

گفتنی است در این نشست شهرام آدم‌نژاد، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، علی عابدزاده، معاون وزیر و رییس سازمان هواپیمایی کشوری، فرزانه شرفبافی، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، علی رستمی، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، مرتضی دهقان، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری و مقصود اسعد سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی نیز حضور داشتند.

نظر شما