شناسهٔ خبر: 63277 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس مركز مدیریت راه‌های كشور اعلام کرد

رضایتمندی ۸۰ درصدی كاربران از پاسخگویی اپراتورهای سامانه تلفنی ۱۴۱

مرکز مدیریت راه‌ها براساس نظرسنجی از كاربران و تماس گیرندگان با سامانه تلفنی مركز مدیریت راه‌های كشور (۱۴۱)، ۸۰ درصد كاربران از كیفیت پاسخگویی اپراتورهای سامانه تلفنی ۱۴۱ در آذرماه سال‌جاری رضایت‌مندی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌ عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، علی‌اكبر آشوری رئیس مركز مدیریت راه‌های كشور با بیان این خبر، اظهار داشت: كل تماس‌های سامانه تلفنی ۱۴۱ در آذرماه سال‌جاری بالغ بر یك میلیون و ۲۰۰ هزار تماس بوده است كه ۹۹ هزار و ۷۱۰ تماس تلفنی مربوط به پخش پاسخگویی اپراتورهای ۱۴۱، بوده است.

وی افزود: مجموع بازدید كاربران وب سایت ۱۴۱ در آذر ماه بالغ بر ۵ میلیون و ۱۳۷ هزار مورد و مجموع درخواست كاربران در اپلیكیشن همراه ۱۴۱، ۵۷۳ هزار و ۷۱۵ درخواست به ثبت رسیده است.

آشوری یادآور شد: بیشترین تماس‌ها با سامانه تلفنی ۱۴۱ و سهم آن‌ها از كل تماس‌ها در آذرماه مربوط به استان‌های تهران، مازندران و البرز بوده است

رئیس مركز مدیریت‌ راه‌های كشور در ادامه خاطرنشان كرد: در ۹ ماهه ابتدای سال‌جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، تماس‌های سامانه تلفنی ۱۴۱ به میزان ۲۵ درصد، بخش پاسخگویی سامانه تلفنی ۱۴۱ به میزان ۳۵ درصد و پیامك ارسالی به سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ به میزان ۱۵ درصد افزایش داشته است.