شناسهٔ خبر: 63307 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اصفهان:

شهرستان‌ها باید در اولویت طرح‌های بازآفرینی باشند

جلسه رییس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان در جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن اعلام در راس بودن مردم در این هرم گفت: باید پروژه‌هایی تعریف شود كه در اولویت شهرستان برای بازآفرینی باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان شاهین شهر و میمه به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور رییس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان و بخشداران و شهرداران شهرستان ،رییس شورای اسلامی شاهین شهر و روسای تعدادی از دستگاه های خدمات رسان به منظور تشكیل كارگروه های ۸ گانه و پیگیری و تصویب طرح‌های بازآفرینی شهری در شهرهای گز، گرگاب، میمه، وزوان، لایبید و شاهین شهر در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این نشست، محلات هدف بازآفرینی با اولویت مورد بررسی قرار گرفتند كه با توجه به تصویب محلات هدف بازآفرینی چهار شهر در كمیسیون ماده ۵ استان، محله محمودآباد در شهر گز، محله ذوالفقار در شهر گرگاب، محله قیوم از شهر میمه و محله حاجی آباد در شاهین شهر به عنوان اولویت بازآفرینی معرفی و مورد تصویب قرار گرفت و دو شهر وزوان و لایبید نیز علیرغم نداشتن مصوبه كمیسیون ماده ۵ محلات خود را معرفی نمودند تا در صورت تصویب محلات هدف در دستوركار قرار گیرند.

امیر زاغیان رییس اداره هماهنگی ستاد بازآفرینی شهری اداره كل راه و شهرسازی استان اصفهان در این جلسه عنوان نمود: پروژه های معرفی شده جهت بازآفرینی، اصلی ترین پروژه و محرك توسعه باشند و با توجه به در راس بودن مردم در این هرم باید پروژه هایی تعریف شود كه اولویت شهرستان برای بازآفرینی و برای مردم حائز اهمیت باشد.

وی بیان داشت: اقدامات بازآفرینی فقط كالبدی نیست، بلكه مسایل اجتماعی ،سیاسی ، بهداشتی و اقداماتی از قبیل ایجاد روشنایی، روكش آسفالت، احداث ورزشگاه و درمانگاه و ... را در بر می گیرد.

نظر شما