شناسهٔ خبر: 63328 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پیام دبیر کل آیمو در اولین سالگرد حادثه سانچی

نقش ارزشمند دریانوردان سانچی در جامعه دریانوردی، تا ابد در یاد و خاطره ما خواهد ماند

کی تاک لیم کی تاک لیم دبیر کل سازمان جهانی دریانوردی در پیامی یاد و خاطره شهدای اولین سالگرد حادثه سانچی را طی پیامی گرامی داشت و گفت: نقش ارزشمند دریانوردان سانچی در جامعه دریانوردی، تا ابد در یاد و خاطره ما خواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، کی تاک لیم دبیر کل سازمان جهانی دریانوردی در پیامی سالگرد شهادت دریانوردان نفتکش سانچی را تسلیت گفت. در پیام کی تاک لیم دبیرکل سازمان جهانی دریانوردی(آیمو) که به ماندانا منصوریان؛ نماینده ایران در این سازمان تحویل شده، چنین آمده است: در سالگرد غرق شدن کشتی نفت‌کش سانچی، پس از سانحه تصادم در نزدیکی ساحل کشور چین که به مرگ عده کثیری از دریانوردان منجر شد، مایلم مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود را با خانوادگان و نزدیکان درگذشتگان این سانحه ابراز کنم. تعهد و نقش ارزشمند آنها در جامعه دریانوردی تا ابد در یاد و خاطره ما خواهد ماند.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه آمده است: سازمان جهانی دریانوردی، اقدامات ضروری را برای کمک به بررسی سانحه مذکور اتخاذ کرده است، و نتایج و یافته‌های آن به صورت مقتضی تحلیل خواهند شد تا احتمال بروز سوانح دلخراش مشابه به هر طریق کاهش پیدا کند.

نظر شما