شناسهٔ خبر: 63342 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در سفر معاون وزير راه و شهرسازی به مشهد انجام شد

نشست با مجريان پروژه بهسازی بافت پيرامون حرم رضوی/ تاكيد بر بهره‌مندی نظر كارشناسان در پروژه بافت پيرامون حرم امام رضا

حرم مطهر امام رضا(ع) در سفر معاون وزير راه و شهرسازی به مشهد، نشستی مشترك با شهردار مشهد، شهردار ثامن و جمعی از مسئولان استانی با هدف بهره‌مندی از نظرات كارشناسی در اجرای طرح بهسازی و نوسازی بافت پيرامون حرم رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي،نشست هم اندیشی متخصصان و پیشکسوتان بهسازی شهری با هدف بهره گيري مجريان پروژه نوسازي و بهسازي بافت پيرامون حرم مطهر رضوي از تجارب و نظرات متخصصان برگزار شد.

این نشست باحضور محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی و دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ايران، مجید روستا عضو هیئت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران، محمدرضا رضایی كوچي رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، احمد نوروزی ربیس کمیسیون اقتصادی،سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد، سیدمصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن و جمعی از متخصصان و پیشکسوتان عرصه عمران و بهسازی شهری کشور در منطقه ثامن برگزار شد.

در سفر معاون معماري و شهرسازي به مشهد، همچنين در دیدار و جلسه مشترکي با محمدرضاکلایي شهردار مشهد در خصوص اجرای طرح ملی نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهررضوی نيز گفتگوهايي انجام شد. در این جلسه که در محل شهرداری منطقه ثامن برگزار شد، سید محمدمهدی معینی، مشاور شهردار مشهد  و سیدمصطفی نعمتی، شهردار منطقه ثامن نیز حضور داشتند. 

نظر شما