شناسهٔ خبر: 63369 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کسب نشان لیاقت و ارزش‌آفرینی ملی از سوی شرکت ساخت وتوسعه

نشان لیاقت عضو هیات مدیره شرکت ساخت و توسعه خبر داد: شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از سوی جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) در میان بیش از ۱۰۰ دستگاه دولتی و خصوصی موفق به کسب نشان پنج ستاره لیاقت و ارزش آفرینی ملی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل ونقل کشور، علی اکبر قبادی از کسب نشان پنج ستاره لیاقت و ارزش آفرینی ملی از سوی ششمین جشنواره ملی حاتم خبر داد و در این خصوص گفت: این جشنواره با همکاری وزارت کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت و ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با موضوع توانمند‌ سازی اقتصاد ملی برگزار شد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی افزود: شرکت ساخت وتوسعه در میان بیش از ۱۰۰ دستگاه دولتی و خصوصی به دلیل همگام بودن برنامه‌ها در راستای تقویت فرهنگ جهادی در ایجاد ارزش افزوده، تولید ثروت، بهره‌وری، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری و اشتغال مولد موفق به کسب نشان پنج ستاره لیاقت و ارزش آفرینی ملی شد.

قبادی ارزیابی دستاوردها در این جشنواره را همسو با حمایت از تولید ملی اعلام کرد و افزود: برگزیدگان این جشنواره شرکت‌ها و بنگاه‌ هایی هستند که بر مبنای اسناد بالادستی و سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی عمل کرده‌‌اند.

وی محورهای مصوب برای دریافت این نشان را در ۱۵ بند توضیح داد و گفت: اجرای موفق پروژه‌های عظیم ملی با استفاده از توان و تخصص بومی وملی و انجام موفق پروژه‌های مرتبط با سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی دو محور اصلی این جشنواره در ارزیابی اقدامات دستگاه‌‌های دولتی و بنگاه‌های اقتصادی در نظر گرفته شده است.

این عضو هیات مدیره شرکت تاکید کرد:‌ بهره‌برداری بیش از ۵۵۷ کیلومتر راه، راه‌آهن و آزادراه در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی تا شهریور ماه سالجاری یکی از مهمترین ارکان انتخاب شرکت ساخت وتوسعه در این جشنواره معرفی بوده است.

گفتنی است: شورای سیاست‌گذاری و راهبردی این جشنواره متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام، قوه قضاییه، نهاد ریاست جمهوری، وزارتخانه‌های اقتصادی و صنعتی، سازمان‌های وابسته به دولت، تشکل‌های صنفی و صنعتی بخش خصوصی، اتاق‌های سه گانه بازرگانی، تعاون و اصناف است.

نظر شما