شناسهٔ خبر: 63419 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

همزمان با تشدید کنترل یگانهای پلیس راه آهن کشور صورت گرفت:

کشف بیش از ۱۱۷ هزار تن کالای قاچاق در شبکه ریلی

حشمت اله ملکی همزمان با تشدید کنترل انبار توشه و اثاثیه همراه مسافران در یگان‌های پلیس راه‌آهن کشور، بیش از ۱۱۷ هزار تن کالای قاچاق در حوزه ریلی کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازیبه نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه‌آهن با اعلام این خبر گفت: به منظور اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پلیس راه‌آهن در برنامه‌های عملیاتی امسال، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را در ۱۹یگان تابعه خود در زمره اولویت‌های این نیرو قرار داد و در این زمینه طی ۹ ماه امسال نیروهای پلیس راه‌آهن موفق شدند ۱۱۷ هزار و ۷۴۹ میلیارد و ۵۹۸ میلیون و ۸۸۲ هزار ریال کالای قاچاق را در شبکه حمل و نقل ریلی کشف کند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس راه‌آهن با حساسیت ویژه در این زمینه ۴۷۵ نفر را به اتهام حمل و جابجایی کالای قاچاق شناسایی و دستگیر کرده اند، افزود: تعداد دستگیرشدگان در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد داشته است.

ملکی با تأکید بر اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر اقتصاد مقاومتی است و سلامت جامعه را هدف قرار می‌دهد، اضافه کرد: تلاش پلیس راه‌آهن برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی ادامه دارد و در راستای این هدف، جلسات متعدد اجرایی برگزار و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما