شناسهٔ خبر: 63420 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سرپرست شهر جدید هشتگرد خبر داد:

پرونده مسکن مهر هشتگرد تا آخر پاییز سال ۹۸ بسته می‌شود/ ۱۰۰ متقاضی مسکن مهر پردیس در هشتگرد جانمایی شدند

مسکن مهر هشتگرد سرپرست شهر جدید هشتگرد از جانمایی واحدهای مسکن مهر هشتگرد برای ۱۰۰ نفر از متقاضیان مسکن مهر پردیس که واحدهای آن‌ها احداث نشده بود، خبر داد وگفت: پرونده مسکن مهر هشتگرد تا آخر پاییز ۹۸ بسته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از فارس، مهدی رضیی، سرپرست شهر جدید هشتگرد در حاشیه نخستین نمایشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری با اشاره به جانمایی ۱۰۰ متقاضی مسکن مهر پردیس در هشتگرد گفت: برخی از متقاضیان مسکن مهر پردیس که با وجود اینکه واریزی داشتند، اما برای آنها واحد مسکونی احداث نشده بود، مقرر شد در هشتگرد جانمایی شوند؛ بنابراین ۱۰۰ متقاضی مسکن مهر پردیس در هشتگرد جانمایی شده است. 

وی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها پیشرفت بالای ۸۰ درصد داشته‌اند که قرار شده است، به این ۱۰۰ متقاضی داده شود، گفت: شهر هشتگرد برای این متقاضیان مسکن مهر پردیس اقدامات لازم را انجام داده و برای هزار متقاضی پیش‌بینی‌ لازم را انجام داده  است. 

رضیی با بیان اینکه قطعا با بهره‌برداری مترو هشتگرد واحدهای مسکن مهر در شهر هشتگرد ارزش افزوده مناسبی پیدا خواهد کرد، گفت: با نزدیک شدن به بهره‌برداری مترو هشتگرد متقاضیان مسکن مهر هشتگرد که تمایلی به تکمیل آورده خود نداشتند، این روزها به دنبال تکمیل آورده خود هستند که این خود یک افق روشن برای هرچه سریعتر به اتمام رسیدن واحدهای مسکن مهر است. 

سرپرست شهر جدید هشتگرد در پاسخ به این سوال که چه تعداد مسکن مهر در این شهر احداث شده، اما به دلیل نبود زیرساخت‌ها افتتاح نمی‌شود، گفت: ۹ هزار واحد مسکن مهر عملیات ساختشان به تمام رسیده است، اما به دلیل مشکل خدمات زیربنایی به هنوز به متقاضیان تحویل داده نشدند. 

وی با بیان اینکه برای شهر هشتگرد ۴۹ هزار واحد مسکن مهر ابلاغ شد گفت: از این تعداد ۲۶ هزار واحد مسکونی مهر تحویل داده شده است که ۹ هزار واحد آن هنوز تحویل متقاضیان نشده است. 

رضیی با بیان اینکه ۳۵ هزار متقاضی موثر در هشتگرد وجود داشته است، گفت: قطعا پرونده مسکن مهر هشتگرد تا آخر پاییز سال ۹۸ به اتمام خواهد رسید و تا بهمن ماه امسال ۲۵۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده می‌شود. 

نظر شما