شناسهٔ خبر: 63422 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه لارستان خبر داد:

برقراری نخستین پرواز هفتگی تهران-لار-تهران

فرودگاه لارستان مديرکل فرودگاه لارستان از برقراری نخستين پرواز هفتگی تهران- لار- تهران توسط شرکت هواپيمايی کيش اير خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران امین الله صولتی از آغاز نخستین پرواز هفتگی تهران-لار-تهران خبر داد و گفت: نخستین پرواز مستقیم تهران- لار- تهران از دیروز (۲۲ دی) به طور رسمی آغاز شد.

مدیركل فرودگاه لارستان با بیان اینكه پیش از این پروازهای تهران- لار- تهران به طور مستقیم نبود، افزود: پیش از این پنج پرواز لار- تهران توسط شركت هواپیمایی ایران ایر داشتیم كه پس از پرواز از تهران و نشستن در فرودگاه لار به دوحه یا كویت می رفت و دوباره از آن مقاصد به لار و بعد تهران بازمی گشت.

صولتی گفت: با برقراری پرواز هفتگی مستقیم هر شنبه هواپیما ساعت ۷:۱۵ از تهران عازم می شود و ساعت ۹ در فرودگاه لار به زمین می نشیند. همچنین ساعت ۹:۴۵ فرودگاه لار را به مقصد مهرآباد ترك می كند.

وی با بیان اینكه با برقراری دو سورتی پرواز مستقیم شركت هواپیمایی كیش ایر تعداد پروازهای فرودگاه لار به ۳۲ سورتی رسید، عنوان كرد: پیش از این ۲۰ پرواز هفتگی در مسیر لار- امارات، دو پرواز در مسیر قطر- لار، سه سورتی در مسیر لار- كویت و پنج پرواز غیر مستقیم نیز در مسیر تهران- لار داشتیم.

 

نظر شما