شناسهٔ خبر: 63425 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری صورت گرفت:

بازدید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی از غرفه ستاد بازآفرینی شهری خراسان شمالی

بازديد وزیر راه و شهرسازی همزمان با افتتاح نخستین نمایشگاه بین‌المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی از غرفه ستاد بازآفرینی شهری پایدار خراسان شمالی بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جواد عمادیانفر، سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی با مشارکت شهرداری‌های بجنورد، شیروان و اسفراین در این نمایشگاه بین المللی حضور یافته است.

وی افزود: امروز همچنین در ادامه آیین افتتاح، علاوه بر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، مهندس عشایری، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و دكتر نبيان، معاون وزير و مديرعامل سازمان ملی زمين و مسكن از غرفه ستاد بازآفرینی شهری پایدار خراسان شمالی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، عمادیانفر اضافه کرد: این نمایشگاه با موضوع اصلی بازآفرینی شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری در کشور به مدت ۳ روز در مصلای تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با حمایت وزارت راه و شهرسازی، وزارت کشور (مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار) نهاد ریاست جمهوری (مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت)، شهرداری تهران، سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های داخلی و بین‌‌المللی، از امروز ۲۳ تا ۲۵ دی ماه ۹۷ در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) در تهران دایر است./

نظر شما