شناسهٔ خبر: 63532 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت

انتصاب سید مازیار حسینی به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان

مازیار حسینی طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی، سیدمازیار حسینی به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی سیدمازیار حسینی را به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن و ساختمان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد، تخصص، سوابق علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی منصوب می‌شوید.

در ادامه افزوده شده است: بازنگری در سیاست‌های توسعه مسکن و فرآیند خدمات مهندسی و ایجاد هماهنگی در تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی موثر در تولید مسکن، تجدید ساختار در صنعت ساختمان کشور، بهره‌مندی از فناوری نوین و تقویت نقش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و توانمندسازی شرکت‌های داخلی و اصلاح و بروزرسانی مقررات ملی و نظارت اداری با بهره‌مندی از مشارکت جامعه مهندسین کشور به منظور ارائه خدمات فنی بهینه و حفظ حقوق شهروندان از اهم وظایف مورد انتظار در حوزه مسکن و ساختمان است.

همچنین وزیر راه و شهرسازی در حکم معاون جدید خود ابراز امیدواری کرده است که وی با استعانت از خداوند متعال، در اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه اهتمام ویژه داشته و در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشد.

نظر شما