شناسهٔ خبر: 63560 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد:

مهمترین ماموریت راه و شهرسازی استان مازندران تکمیل پروژه مسکن مهر است

برنامه مدیرکل راه و شهرسازی استان، مهمترین ماموریت راه و شهرسازی استان مازندران را تکمیل پروژه مسکن مهر دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، این اداره کل در راستای ماموریت‌های محوله در هر یک از حوزه‌های تخصصی ساخت و توسعه راه‌ها – فنی و اجرائی مسکن و ساختمان شهرسازی و معماری عمران و بهسازی شهری و املاک و حقوقی فعالیت‌های گوناگونی انجام داده است.

در بخش مسکن و ساختمان یکی از مهمترین ماموریت‌ها در زمینه مسکن مهر بوده که برخی واحدها تحویل شده و تعدادی هم در آستانه واگذاری به مردم می باشد. در زمینه نظام مهندسی و ساختمان نسبت به بررسی و امضای پرونده‌های پروانه اشتغال به کارمندی در زمینه ارتقاء به تمدید،صدور و انتقال المثنی اقدامات فراوانی صورت گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان در خصوص بخش عمران و بهسازی شهرسازی شهری اظهار داشت:با تشکیل پرونده‌ها برای متقاضیان نسبت به پرداخت تسهیلات در بافت فرسوده اقدام شده و در زمینه احداث پارک محله،فرهنگسرا و خانه محله،پارک معلولین،سالن ورزشی بانوان تلاش های خوبی صورت گرفته است.در بخش شهرسازی و معماری در زمینه طرحهای توسعه شهری،پیشرفت‌های قابل توجهی در طرحهای جامع و تفضیلی شهرهای مختلف استان شاهد هستیم.

در حوزه راه‌های ارتباطی مازندران به دلیل گردشگر پذیر بودن و نزدیکی به پایتخت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و از جاده‌های پرتراکم محسوب می‌شود همچنین فاصله کم مراکز جمعیتی در استان و تراکم شهرها هم بر اهمیت راه‌های استان افزوده به همین دلیل تلاش‌های گسترده‌ای در بخش تعریض و چهار خطه نمودن راه‌های استان به برکت چهل سال استقرار نظام جمهوری اسلامی انجام شده است.

نظر شما