شناسهٔ خبر: 63627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان

نوزدهمین جلسه کمیته ایمنی بنادر تابعه استان بوشهر، برگزار شد

جلسه با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان ، مدیرکل پدافند غیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ومعاونین و روسای ادارات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، نوزدهمین جلسه کمیته ایمنی بنادر تابعه در سالن جلسات ساختمان برج بندر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، به منظور افزایش ضریب ایمنی در بنادر و آبهای استحفاظی استان بوشهر شد. نوزدهمین  جلسه کمیته ایمنی بنادر تابعه با حضور مهندس ارجمند زاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، معاونین و روسات ادارات اداره کل بنادر و دریانوردی استان برگزار شد .

ارجمند زاده در این باره گفت: با توجه به اینکه شناسایی و ارزیابی شرایط و همچنین بکارگیری تدابیر کنترلی مناسب جهت پیشگیری از سوانح احتمالی در بنادر استان بوشهر مورد تاکید این اداره کل بوده لذا شایسته است در تحقق مصوبات هرجلسه نهایت تلاش صورت پذیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: یکی از معیارهایی که بنادر در سطح منطقه و جهان بر اساس آن مورد ارزیابی و سنجش قرار میگیرند مباحث مرتبط با پایین بودن حوادث و سوانح و همچنین تلفات ناشی از حوادث و سوانح است از اینرو اقدامات پیشگیرانه اولویت بیشتری را نسبت به اقدامات مقابله ای دارا  می باشد.

گفتنی است ،در ادامه  این جلسه حجت خسروی کارشناس مسئول سوانح دریایی و دبیر کمیته ایمنی بنادر تابعه ضمن قرائت مصوبات جلسه قبل، به  ارائه گزارش از اقدامات انجام شده پرداخت.

نظر شما