شناسهٔ خبر: 63630 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه خراسان شمالی خبر داد:

برقراری دو پرواز هفتگی جدید به مقصد تهران در فرودگاه بجنورد

فرودگاه بجنورد مدیر فرودگاه خراسان شمالی از برقراری دو پرواز هفتگی جدید به مقصد تهران در فرودگاه بجنورد خبر داد.

سید مهدی رزاز، مدیر فرودگاه خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از افزایش پروازهای تهران در فرودگاه بجنورد خبر داد و گفت: با حضور بخش خصوصی به عنوان چارتر کننده و مذاکره با هواپیمایی تابان پروازهای روزهای یکشنبه و سه شنبه فرودگاه بجنورد برقرار شد.

وی ادامه داد: اين پرواز يكشنبه ساعت ۱۴ تهران را ترك می‌كند و ساعت ۱۵:۱۰ به فرودگاه بجنورد می‌رسد. همچنين حركت آن از بجنورد ساعت ۱۶ است. روزهای سه‌شنبه نيز ساعت ۹ از مهرآباد راهی فرودگاه بجنورد می‌شود، ساعت ۱۰:۱۰ به بجنورد می‌رسد و ساعت ۱۱ نيز فرودگاه بجنورد را به سمت مهرآباد ترك می‌كند.

رزاز همچنین از مذاکره با چارترکنندگان برای سایر پروازها خبر داد و گفت: در حال حاضر آژانس‌ها پیشنهاد برقراری پرواز کیش را داده‌اند که در صورت استقبال برای برقراری این پرواز برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: اما اکنون اولویت اصلی، افزایش پروازهای تهران است. چارترکننده فعلی نیز اعلام کرده در صورت استقبال، امکان افزایش پروازهای جدید از ۲ پرواز به ۴ پرواز وجود دارد.

گفتنی است در حال حاضر پروازهای تهران در فرودگاه بجنورد در روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه برقرار است و توسط دو هواپیمایی تابان و ماهان انجام می‌شود.

نظر شما