شناسهٔ خبر: 63634 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

پروژه‌های راه روستایی سمیرم به ارزش ۱۳ میلیارد تومان در حال اجراست

حمیدرضا امیرخانی پروژه های راه های روستايی در شهرستان سميرم فعال و طبق برنامه پيش می روند كه ۱۳ ميليارد تومان قراردادهای بسته شده در حال اجراست و جهت تكميل به ۷ ميليارد تومان اعتبار نياز دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان، طي نشستي كه با حضور حميدرضا اميرخاني سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان، اصغر سليمي نماينده مردم شهرستان در مجلس شوراي اسلامي و عسگريان سرپرست فرمانداري سميرم و معاونين راه و شهرسازي در محل اين اداره كل برگزار شد ضمن بررسي مسائل و مشكلات شهرستان در حوزه راه و شهرسازي راهكارهاي لازم جهت رفع مشكلات ارائه شد.

 راه هاي شهرستان سميرم در جنوب غربي استان اصفهان به لحاظ همجواري با سه استان چهارمحال و بختياري ، كهگلويه و بوير احمد و فارس وكوهستاني بودن شهرستان از اهميت بالايي برخوردار است كه رسيدگي به محورهاي مواصلاتي آن بسيار حائز اهميت است.

حميدرضا اميرخاني با توجه به اهميت رسيدگي به راههاي روستايي شهرستان گفت: قراردادهاي بسته شده جهت احداث پروژه هاي راههاي روستايي شهرستان ۱۳ ميليارد تومان است كه تاكنون حدود ۲ ميليارد تومان اختصاص يافته و جهت تكميل پروژه ها نياز به اعتباري بالغ بر ۷ ميليارد تومان است.

حميد رضا اميرخاني سرپرست اداره كل راه و شهرسازي استان اصفهان با توجه به رسيدن فصل سرما در سميرم و كوهستاني بودن شهرستان با تاكيد بر پيگيري هرچه بيشتر جهت ادامه پروژه ها و تداوم فعاليت پروژه ها در شهرستان  گفت : پروژه هايي همچون محور روستايي شهيد به دژكرد، زمان كهريز به خسروشيرين، محور دولت قرين، گرموك – هونجان، خفر – دشت بال، گاو تپه – قدمگاه، آغداش – اسلام آباد و ديگر پروژه هايي همچون بروجن – سميرم و سميرم – ياسوج از جمله پروژه هايي است كه در شهرستان در دستور كار و در حال پيگيري است.

نظر شما