شناسهٔ خبر: 63688 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی و نماینده مردم استان صورت گرفت؛

بررسی وضعیت پروژه های عمرانی بخش سنگر شهرستان رشت

ماکان پدرام جلسه بررسی وضعیت پروژه های عمرانی بخش سنگر شهرستان رشت، با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، نماینده مردم شریف رشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گیلان، جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی بخش سنگر شهرستان رشت، با حضور ماکان پدرام  مدیرکل راه و شهرسازی، جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی در بخشداری سنگر شهرستان رشت برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی در این جلسه با اشاره به احداث راه اصلی سنگر- سیاهکل گفت: این پروژه با طول کلی ۲۲ کلیومتر و عرض ۱۳ متر در حال اجراست که تاکنون ۱۸.۵ کیلومتر آن به اتمام رسیده است.

وی افزود: از ۳.۵ کیلومتر باقی‌مانده ۱.۲ کیلومتر در دست اقدام  بوده و در مورد  ۲.۳ کیلومتر هنوز عملیات آزادسازی اراضی صورت نگرفته است.

پدرام با بیان اینکه این پروژه تاکنون ۸۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: برای اتمام این پروژه ۳۵۰۰۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی در پایان خاطرشان کرد : انشاا... به یاری خداوند متعال در دهه فجر سالجاری ۲۰ پروژه در شهرستان رشت به اعتباری بالغ بر ۱۶۷۰۰۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما