شناسهٔ خبر: 63723 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رییس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی:

فرآیندهای مفسده برانگیز توسط مرکز حراست در وزارت راه و شهرسازی شناسایی می‌شوند

حسینی رئیس مرکز حراست در نشست صمیمی وزیر راه و شهرسازی با این مرکز و مدیران تابعه بر لزوم شناسایی فرآیندهای مفسده برانگیز توسط مرکز حراست در وزارت راه و شهرسازی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و  شهرسازی سید عیسی حسینی در نشست صمیمی وزیر راه و شهرسازی با مرکز حراست و حراست های تابعه این وزارتخانه با تأکید بر صحبت‌های محمد اسلامی و ارائه برنامه و راهکارهای اجرایی برای تحقق توصیه‌های وی تصریح کرد: گفتمان جهادی و انقلابی، گفتمان پیشرو و موفق در کشور بوده و ما هرکجا که جهادی و انقلابی کارکرده‌ایم توانسته‌ایم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی ادامه داد: با استفاده از روش‌های مبتنی بر خلاقیت و با نگاه آینده‌پژوهی و آینده‌نگری باید به کارآمدی نظام مدیریتی کمک کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه باید برای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن پروژه‌های مهم وزارت راه و شهرسازی تلاش مضاعفی در حراست نیز صورت بگیرد، اظهار کرد: در حالی که تمرکز بر پروژه‌های مسکن و طرح‌های نیمه‌تمام است، در این حوزه نیز باید همین طور باشد و در همین راستا باید کارگروه‌های تخصصی برای حل مشکلات مردم تشکیل شود.

به گفته رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی همگرایی و همراهی حراست با سایر دستگاه‌های مرتبط و نظارتی برای شناسایی فرآیندهای مفسده آور یکی از اقدامات مهمی است که باید در این مرکز صورت گیرد.

در ادامه نشست مذکور مدیران حراست تابعه وزارت راه و  شهرسازی ضمن بیان گزارش عملکرد خود در راستای ارتقای سلامت اداری برخی از مشکلات و موضوع‌های کاری حوزه‌های مختلف این وزارت خانه را بیان کردند و به بحث و تبادل‌نظر درباره آنها پرداختند.

برچسب‌ها:

نظر شما