شناسهٔ خبر: 63745 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

واحدهای مسکن‌مهر فاقد متقاضی به مددجویان کمیته امداد واگذار می‌شود

جلسه مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در راستای تامین مسکن اقشار آسیب‌پذیر و حمایت از خانوارهای کمتر برخوردار سازمان ملی زمین و مسکن با هماهنگی کمیته امداد امام‌خمینی (ره) مسکن‌های مهر فاقد متقاضی در سراسر کشور به مددجویان این کمیته واگذار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشستی که در خصوص چالش‌ها و مشکلات مسکن مهر با قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی، معاون کمیته امداد امام‌خمینی (ره) در امور تامین مسکن و نمایندگان شرکت عمران شهرهای جدید داشت، بار دیگر اتمام پروژه‌های مسکن مهر را مهمترین اولویت دولت دوازدهم در حوزه راه و شهرسازی خواند.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خاطر نشان کرد: در این نشست مشترک مشکلات و چالش‌های پروژه‌های مسکن مهر و انتقال واحدهای فاقد متقاضی به کمیته امداد مورد بررسی قرار گرفت و کمیته امداد امام‌خمینی (ره) موظف شد لیست پروژه‌های مورد نظر خود را از میان واحدهای فاقد متقاضی در استان‌های کشور به وزارت راه و شهرسازی اعلام نماید تا پس از آن بتوانیم قیمت هر پروژه را برای آنها معین کنیم.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های فاقد متقاضی مسکن مهر، مبتلا به چالش‌هایی هستند که برخی از آنها در سطح ملی و برخی استانی هستند، افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد چالش‌های ملی این پروژه‌ها را در روزهای آتی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی برطرف کنیم و پس از آن طی جلساتی با مدیران استان‌ها به رفع سایر مشکلات این پروژه‌ها بپردازیم.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، وی در خصوص توافق با کمیته امداد امام‌خمینی در واگذاری این واحدها به مددجویان ابراز امیدواری کرد که سازمان ملی زمین و مسکن با این توافق بتواند گامی در رفع مشکل مسکن خانوارهای کمتر برخوردار بردارد.  

نظر شما