شناسهٔ خبر: 63757 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح ۱۸ هزار واحد مسکن مهر پرند و پردیس در دهه فجر

مسکن مهر استاندار تهران در جلسه‌ای با مدیران وزارت راه و شهرسازی گفت: ۱۸ هزار واحد مسکن مهر پرند و پردیس در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، انوشیروان محسنی‌بندپی، استاندار تهران در جلسه‌ای که با حضور حبیب‌اله طاهرخانی، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید وزارت راه و شهرسازی، نادر محمدزاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و شهرداران و فرمانداران استان تهران برگزار شد، ضمن بررسی مشکلات مسکن مهر و ارائه گزارش از مسکن مهر باقیمانده استان تهران از افتتاح ۱۸ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای پرند و پردیس خبر داد.

وی گفت: پس از اتمام برنامه‌های دهه فجر جلسه هفتاد و سوم شورای مسکن نیز با موضوع بررسی خاص و پیشینه و تسریع پرونده های مسکن مهر پرند و پردیس در پایان بهمن ماه مجدد برگزار خواهد شد.

محسنی در ادامه تاکید کرد: هر مشکلی در جریان افتتاح مسکن مهر می‌بایست در شورای مسکن و کمیته فنی و تعاملات شهرداران و فرمانداری با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به سرعت مرتفع شود. مردم سالها منتظر بوده‌اند و تحویل واحدهای باقیمانده در اولویت برنامه‌های دولت است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، استاندار تهران در پایان افزود: امید اجتماعی حاصله از برنامه تحویل پروژه های باقیمانده و ترمیم سرمایه‌های اجتماعی و اعتماد عمومی برای دولت تدبیر و امید بسیار مهم است و وظیفه تک تک مسئولان مرتبط استان تهران در حیطه وظایف شان تسریع در انجام امور محوله مسکن مهر و تکمیل فرآیندهای پایانی تحویل وام‌ها، آماده‌سازی و خدمات روبنایی و زیربنایی است./

نظر شما