شناسهٔ خبر: 63775 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری گردهمایی ذی‌حسابان دستگاه‌های اجرایی بوشهر/ تلاش برای ایجاد هماهنگی در انجام نظارت و بررسی قوانین و مقررات مالی

جلسه گردهمایی ذیحسابان دستگاه های اجرایی بوشهر با هدف بحث و بررسی قوانین و مقررات مالی در راه و شهرسازی استان بوشهر برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر  گردهمایی ذیحسابان دستگاههای اجرایی با هدف ایجاد هماهنگی بیشتردرانجام نظارت موثر و کارا و بررسی قوانین و مقررات مالی با حضور علیباشی رئیس خزانه استان بوشهر، مهندس فرزاد رستمی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر و دیگر ذیحسابان و روسای امور مالی دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات راه و شهرسازی بوشهر برگزار شد.

فرزاد رستمی ضمن خوش آمدگویی به ذیحسابان و روسای امور مالی دستگاههای اجرایی ، گزارشی از عملکرد پروژه ها و وضعیت بودجه اداره کل ارائه داد.

علیباشی نیز دراین گردهمایی اظهارداشت: ازآنجایی که استان بوشهر دارای ظرفیت های بالقوه و منحصربه فرد درحوزه های مختلف کشاورزی،گردشگری و زیست محیطی است، با توجه به رسالت اداره کل اموراقتصادی و دارایی و با دراختیارداشتن نیروی انسانی متخصص و تکنیکال، درراستای کمک به دستگاه های اجرایی لازم است درجهت افزایش سطح درآمد استان بصورت مدون و برنامه ریزی شده مطالعات گسترده ای صورت پذیرد و جلسات متعددی با مدیران دستگاههای اجرایی برگزارگردد تا بانک اطلاعات آماری و اقتصادی جامعی از وضعیت مشاغل، منابع درآمدی موجود و شناسایی ظرفیتهای بالقوه درتمام حوزه های مختلف تهیه شود.

علیباشی درخصوص عملکرد ذیحسابان ومعاونین ذیحساب بیان کرد : برای ارائه خدمات مناسب بایستی برنامه محوربود و براساس شاخصهای تدوین شده دربرنامه، خود را ارزیابی نمود تا کیفیت خدمات به ارباب رجوع را بهبود ببخشیم.

وی گفت: ازآنجائیکه سیاست کلی این اداره کل، حمایت همه جانبه ازمدیران خود بخصوص ذیحسابان می باشد، لازم است ذیحسابان بعنوان نمایندگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی دردستگاههای اجرایی هم نقش محوری خود را ایفا کنند و هم نقش مشاورمدیران دستگاه اجرایی را لذا این امر محقق نمی شود مگر اینکه با پشتکاردانش و اطلاعات خود را به روز نگه دارید و با استفاده بهینه از زمان درراستای مدیریت زمان و مدیریت اثربخش گامهای مؤثری بردارید./

نظر شما