شناسهٔ خبر: 63783 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس:

افتتاح بیش از ۲۰ پروژه راهسازی با ارزش ۳۹۶ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر

فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس از بهره برداری بیش از ۲۰ پروژه راهسازی با اعتباری بالغ بر ۳۹۶ میلیارد ریال در محورهای استان فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی  فارس، مهندس تکاور مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: تقاطع غیرهمسطح شیراز – فسا – داراب – کهگم – با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال بخشی از بزرگراه شیراز – جهرم – لار  به طول ۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و کمربندی غربی داراب  به طول ۴ کیلومتر و اعتبار هزینه شده ۱۶۰ میلیارد ریال از پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال می باشند.

وی افزود: احداث و بهسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اذعان داشت: راه های روستایی قابل بهره برداری در شهرستانهای اقلید، بوانات، قیر و کارزین، کوار، خرامه، شیراز، ممسنی، رستم و فیروزآباد می باشند.

مهندس تکاور با اشاره به پروژه های قابل بهره بردرای در حوزه مسکن نیز اضافه کرد: تعداد ۸۶۷ واحد مسکن مهر اعم از خودمالک و دولتی در سراسر استان فارس با اعتبار دولتی ۳۰۴ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: ۸۶۷ واحد مسکن مهر در شهرستانهای آباده، جهرم، داراب، شیراز، شهرک امام رضا، فسا، فیروزآباد، اقلید، قادرآباد، کازرون، مرودشت، نورآباد ممسنی و نی ریز می باشند./

نظر شما