شناسهٔ خبر: 63833 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بخش معرفی سامانه های هوشمند صورت گرفت

درخشش اداره کل راهداری استان اردبیل در نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل در نهمین نمایشگاه الکامپ اردبیل در بخش معرفی سامانه های هوشمند و ارائه خدمات آنلاین غرفه برتر را کسب کرد.

​به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل،در مراسم اختتامیه نهمین نمایشگاه الکامپ اردبیل سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل با بیان اینکه گسترش دولت الکترونیک نوید بخش ارتقای بهره وری است افزود:سیاست دولت  تدبیر و امید ارتقای دولت الکترونیک بوده که با اجرای این مهم ارتباط بین مردم و دولت به صورت دیجیتالی انجام می شود.

گفتنی است این نمایشگاه که از ۱ تا ۵ بهمن ماه با حضور ۱۰۰شرکت خصوصی و نهاد دولتی برپا شده بود اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان هم برای دومین سال با هدف معرفی فعالیت ها و عملکرد سامانه هوشمند این اداره کل بصورت آنلاین در حضور داشت.

در نهمین نمایشگاه الکامپ  که باهدف معرفی دستاوردهای جدید شرکت ها و نهادهای دولتی و توسعه اشتغال و کسب و کار در قالب ۵۰غرفه برگزار شد، کلیه خدمات  حوزه انفورماتیک اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل اعم از سامانه دوربین های ثبت تخلف ،دوربین های نظارت تصویری جاده ای ،تردد شمارهای آنلاین سامانه ۱۴۱مرکز مدیریت راه ها، سامانه ثبت وقایع جاده ای و مراحل صدور کارت هوشمند رانندگان بصورت آنلاین در قالب تصویری، بروشور و توضیحات مهندسان متخصص واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات به بازدید کنندگان ارائه شد.

اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل در هشتمین نمایشگاه الکامپ نیز از نظر ارائه سامانه های هوشمند و آنلاین بعنوان غرفه برتر انتخاب شده بود

نظر شما