شناسهٔ خبر: 63917 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی

پیگیری جدی تحقق برنامه جامع اصلاح نظام اداری در ۱۰ محور ابلاغ شده / اخذ ۳۰۰ مجوز استخدامی در مجموعه وزارت راه و شهرسازی در سطح کشور

سید سعید سیدعلایی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: در بخش اصلاح  نظام اداری کشور برنامه جامع به تصویب شورای عالی اداری رسیده وجهت اجرا در ۱۰ محور ابلاغ شده که به جد در جهت تحقق آن در ستاد وزارتخانه وسازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وادارت کل استانی آن را پیگیری خواهیم کرد و ارزیابی دستگاههای زیرمجموعه بر اساس شاخصهای این مصوبه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی، سید سعید سید علائی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به نزدیک شدن به جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی رخ داد که کسی باور به پیروزی آن نداشت اما اراده خداوند متعال به ثمر نشستن آن وپیروزی به دست حضرت امام رحمه الله علیه بود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی و استقلال امروز، مدیون خون ۲۳۰ هزار شهید است، افزود:خدمت در  نظام مقدس جمهوری اسلامی از عنایات خاصه خداوند متعال هست وخدماتی که در طول ۴۰ سال گذشته در زیر بخش‌های مجموعه راه وشهرسازی افتاده از اهمیت زیادی برخوردار هست از جمله در حوزه راه‌ها بخصوص راه‌های  روستایی اقدامات بسیار  خوبی افتاده که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ توجهی نشده بود.

سیدعلایی عنوان کرد: در بخش اصلاح  نظام اداری کشور برنامه جامع به تصویب شورای عالی اداری رسیده وجهت اجرا در ۱۰ محور ابلاغ شده که به جد در جهت تحقق آن در ستاد وزارتخانه وسازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وادارت کل استانی آن را پیگیری خواهیم کرد و ارزیابی دستگاههای زیرمجموعه بر اساس شاخصهای این مصوبه خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت حقوق شاغلین زیرمجموعه این وزارتخانه افزود: همسان سازی حقوق همکاران استانی جزء دغدغه های اصلی ستاد وزارتخانه است که آن را دنبال می کنیم.  

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی در خصوص جذب نیروی انسانی گفت: برای این بخش نیاز به ارائه برنامه جامع منابع انسانی بود که این برنامه تهیه و ۳۰۰ مجوز استخدام برای ستاد و استان ها اخذ شده است و از اوایل اسفندماه سال جاری این تعداد جذب خواهند شد.

وی آموزش را شاکله کسب موفقیت عنوان کرد و افزود: سازمان ها در قالب برنامه ریزی مشترک می توانند کلاس های آموزشی برگزار کنند که زمینه ارتقا سطح دانش و اطلاعات کارکنان فراهم شود.

معاون وزیر یکی از وظایف همکاران را پاسخگویی به نیازهای مردم دانست وبا اشاره به  تکلیف ادارات کل در راه اندازی  میز خدمت گفت :پاسخگویی به مردم مهمترین بخش مسولیت سازمان‌ها و ادارات کل استانی است که این وزارتخانه خوشبختانه با راه اندازی سامانه شهراه گام مهمی در جهت پاسخگویی به مردم عزیزمان برداشته است.

سیدعلایی معاون وزیر همچنین در برنامه امروز در محل کار همکاران اداره کل راه راه و شهرسازی در هر دو ساختمان حضور یافته و با دیدار چهره به چهره با آنها از نزدیک به مسایل ودغدغه های آنها رسیدگی کرد
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین  در این سفر دیداری هم با استاندار استان داشت ومسایل  ومشکلات ادارات کل زیر مجموعه وزارتخانه را با ایشان در میان گذاشت.

وی در پایان سفر با اهدای لوح تقدیر از عملکرد خوب مدیرکل ، معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و سایر معاونین و همکاران اداره کل راه و شهرسازی  تقدیر کرد./