شناسهٔ خبر: 63934 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی خوزستان

آزمون رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه ای معماران تجربی این استان در اهواز، خرمشهر و دزفول برگزار می شود.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، پیمان رحمتی اظهار داشت: این آزمون روزهای پنجشنبه و جمعه 11 و 12 بهمن ماه سالجاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

وی مجموع شرکت کنندگان در این آزمون را پنج هزار و 611 نفر اعلام و گفت: از این تعداد 963 نفر زن و 4 هزار و 648 نفر مرد می باشند.

رییس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ادامه داد: این افراد در شته های شهرسازی، ترافیک، معماری، عمران، نقشه برداری، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، کاردان ها و معماران تجربی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رحمتی افزود: آزمون یاد شده در سه حوزه اهواز ، مجتمع آموزش عالی جهاد دانشگاهی، دزفول دانشگاه صنعتی جندی شاپور و خرمشهر در محل دانشگاه علوم و فنون دریایی بصورت همزمان برگزار می گردد.

وی در پایان یادآور شد: دریافت کارت ورود به جلسه و اطلاعات مربوط به محل آزمون از طریق سامانه www.inbr.ir سایت دفتر مقررات ملی ساختمان قابل دستیابی است.