شناسهٔ خبر: 63980 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

عضو هیات عامل سازمان بنادر مطرح کرد

ضرورت انتقال تجربیات بندرامیرآباد در حوزه مهندسی به سایر بنادر کشور

بازدید معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در بازدید از بندر امیرآباد، گفت: پیشرفت پروژه های بندر امیرآباد قابل توجه است و به همین دلیل ضرورت دارد تا انتقال تجربیات را به ویژه در بخش مهندسی به سایر بنادر تقویت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا اله‌یار معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادرودریانوردی در بازدید یک روزه خود از بندرامیرآباد که به همراه جمعی ازمدیران کل ستادی این سازمان انجام شد، پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سرمایه‌گذاری و زیر بنایی این بندر با توجه به زمانبندی تعریف شده برای هر پروژه را مناسب ارزیابی کرد .

اله‌یار در ادامه بازدیدهای خود، به همراه مهندس دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان میاندرود در جاده گوهرباران – ورکلا حضور یافت و از نزدیک در جریان عملکرد تعریض این جاده به عنوان یکی از مسئولیت های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفت .

این عضو هیأت عامل با بیان اینکه با تعریض جاده ورکلا – گوهرباران حجم تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن ۲۵ درصد کاهش داشته است گفت ابراز رضایت  مردم این منطقه و نماینده مجلس شورای اسلامی از اجرای این پروژه، سازمان بنادر و دریانوردی را جهت تکمیل این پروژه مصم‌تر خواهد کرد.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه بازدید خود از جاده دسترسی رستم‌کلا – بهشهر دیدن کرد و بر مرتفع شدن مسائل و مشکلات پیرامون تکمیل و بهر ه برداری از این جاده تأکید کرد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد نیز در بازدید از راه‌ها و محورهای مختلف بندرامیرآباد  بر توسعه مناسب زیرساخت‌ها تأکید کرد و از افتتاح ۷ پروژه بخش خصوصی با اعتبار بیش از ۱۸۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

نظر شما