شناسهٔ خبر: 64048 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی استان قزوين

جلسه قزوين رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان قزوين گفت: با توجه به شرح وظایف گسترده وزارت راه و شهرسازی و همچنین برنامه ریز و سیاست گذار بودن این مجموعه، برای تحقق اهداف و برنامه های خود نیازمند مشارکت و همراهی مردم هستیم.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، با توجه به فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ضرورت هم افزایی و همراهی دستگاه های تابعه و مرتبط با وزارت راه و شهرسازی در استان برای بهره گیری از ظرفیت های موجود جهت افزایش کیفیت خدمات و البته اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته به صورت یکپارچه، هماهنگ و اثرگذار، جلسه ی شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان قزوین با حضور مدیران روابط عمومی ادارات کل و دستگاه های راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیریت شعب بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی ساختمان در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

در این جلسه سرپرست اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی با اشاره به اثرات سازنده و فراگیر هم افزایی دستگاه های تابعه و مرتبط با وزارت راه و شهرسازی در استان در راستای اطلاع رسانی و جریان سازی در جامعه گفت: با توجه به شرح وظایف گسترده وزارت راه و شهرسازی و همچنین برنامه ریز و سیاست گذار بودن این مجموعه، برای تحقق اهداف و برنامه های خود نیازمند مشارکت و همراهی مردم هستیم.

حامد مکملی در ادامه افزود: روابط عمومی سازمان ها بهترین و سریعترین عامل ارتباطی میان دستگاهِ خود و مردم بوده و می توانند با انتقال آخرین و به روزترین اطلاعات جاری سازمان متبوع، بسترهای آگاهی بخشی و همراهی عموم را بدست آورند که این امر با مشارکت و هم افزایی روابط عمومی سازمان های تابعه وزارت در استان موثرتر خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان قزوین با اشاره به فرا رسیدن چهل سالگی انقلاب و دهه فجر عنوان کرد: علاوه بر اینکه هر سازمان به طور جداگانه دستاوردهای ۴۰ ساله ی انقلاب را در فضای رسانه ای و شبکه های مجازی اطلاع رسانی کرده، می توان با انتشار متمرکز این اقدامات، اثرگذاری آن را در جامعه بیشتر کرد.

مکملی اضافه کرد: دستورالعمل شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان ها بستری است که بر اساس آن می توان راهکارهای انجام مشارکت بیشتر در بخش های راه، مسکن، شهرسازی، حمل و نقل و بازآفرینی شهری را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین و بهره گیری از ظرفیت سازمان ها جهت بستر سازی هر چه بیشتر برای تحقق اهداف جشنواره گفت: موضوع مسکن و شهرهای ایمن و با کیفیت با یکایک شهروندان در ارتباط بوده و برای ارتقای سطح کمی و کیفی موجود در این حوزه باید از همه ظرفیت های موجود برای اطلاع رسانی و فرهنگ افزایی بهره گیری کرد.

مکملی در پایان یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایان سال و نوروز ۹۸ ، هم افزایی دستگاه ها جهت ارایه ی اطلاعات و خدمات بهتر به مسافران با هدف پاسداشت حقوق شهروندی و همچنین اطلاع رسانی اقدامات و خدمات در دست انجام توسط دستگاه های خدمت رسان از جمله موضوعات اولویت دار خواهد بود.

در ادامه افزون بر گفتگو پیرامون دستور کارهای جلسه و ارایه پیشنهادها و نظرات توسط اعضای جلسه، هر کدام از مدیران روابط عمومی سازمان‌ها، گزارشی از شرح وظایف دستگاهِ متبوع خود ارایه كردند.

نظر شما