شناسهٔ خبر: 64051 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سالن کنفرانس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر افتتاح شد

افتتاح بوشهر همزمان با آغاز جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در آیینی سالن کنفرانس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر با حضور مدیرعامل ایرنا، استاندار و مدیران این استان افتتاح شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازی استان بوشهر فرزاد رستمی گفت: سالن کنفرانس خبرگزاری جمهوری اسلامی با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار در ۲ طبقه و با ۳۰۳ متر مربع زیربنا احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر  هدف از احداث این سالن را ایجاد فضای مناسب با امکانات و تجهیزات لازم و مورد نیاز جامعه رسانه ای استان بوشهر با محوریت خبرگزاری جمهوری اسلامی، برگزاری میزگردهای خبری، تحلیلی، تفسیری، با حضور کارشناسان، صاحبنظران و مسئولان حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و اجرایی استان عنوان کرد.

وی بیان کرد: بررسی و ایجاد راهکارهای لازم برای حل مشکلات، تامین کمبودها، معرفی ظرفیت های مختلف، ایجاد راهبرد و استراتژی خبری اطلاع رسانی استان بوشهر برای توسعه مبتنی بر دانش بنیانی و دیدگاه های کارشناسی، مدیریت هدفمند فضای اطلاع رسانی، تامین اطلاعات و داده های مورد نیاز مسئولان کشور به عنوان زیرساخت سیاست گذاری، تصمیم گیری و برنامه ریزی توسعه این استان از دیگر هدف های راه اندازی این سالن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نيز در اين آئين گفت: شعار محوری مردم استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است و افتتاح سالن خبرگزاری نمادی از تحقق شعار آزادی است.

نصرالله شفیعی افزود: در فضای خفقان گذشته استان بوشهر حتی یک نشریه نداشت اما امروز در پرتو آزادی بیش از ۱۰۰ نشریه، مطبوعه و پایگاه خبری در این استان فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: امسال با همت مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر ۱۴ هزار برنامه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در این استان برگزار می شود.

نظر شما