شناسهٔ خبر: 64060 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بهره‌برداری از پروژه آموزشی شهرک امام حسین اسلامشهر

مهدی نورمحمدی پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه واقع در شهرک امام حسین (ع) اسلامشهر که از محلات هدف مصوب ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان تهران است، آماده بهره برداری شد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پروژه آموزشي ۱۲كلاسه شهرك امام حسين (ع) اسلامشهر از محلات هدف مصوب ستاد بازآفريني شهري پايدار استان تهران آماده بهره برداري شد.

مدیر شهرستانهای جنوب غرب تهران با اعلام اين خبر  گفت: در راستای سیاست های وزارت راه و شهرسازی در حوزه بهسازی بافتهای ناکارآمد شهری ، پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه شهرک امام حسین اسلامشهر که به عنوان یکی از محلات هدف مصوب ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان تهران معرفی شده است، با پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۹۰ درصد از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان تهران تحویل شد.

مهدی نورمحمدی با تاکید براینکه محله امام حسین از سکونت گاههای غیررسمی محسوب می شود ادامه داد: بالغ بر ۶۰۰۰ خانوار با جمعیتی در حدود ۲۵ هزار نفر در این محله سکونت دارند که مدرسه مذکور با ۱۲ کلاس و گنجایش هر کلاس ۳۰ نفر آماده بهره برداری است.

نورمحمدی افزود: اعتبار هزینه شده تا آخرین مرحله این پروژه در حدود ۹۵۰ میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی کشور تامین شده است.

نظر شما