شناسهٔ خبر: 64069 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

۱۳ تا ۱۶ بهمن‌ما‌ه در نمایشگاه بین‌المللی تهران صورت گرفت:

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه لجستیک و زنجیره تأمین

نمایشگاه چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین صنایع و تجهیزات وابسته، با حضور راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از ا‌مروز(شنبه ۱۳ بهمن) د‌ر محل دائمی نما‌یشگا‌ه‌های بین‌المللی آ‌غاز به کار کر‌د.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در افتتاحیه این رویداد بر جهش رتبه جهانی ایران در لجستیک و توسعه زیرساخت های حوزه حمل و نقلی تاکید شد.

بهمن حسین‌زاده سرپرست شرکت سهامی نما‌یشگا‌ه‌های بین‌المللی با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این رویداد گفت: ایران د‌ر لجستیک و زنجیره تأمین رتبه شصت و چهارم جهان ر‌ا د‌ارد و با توجه به ظرفیت بالقوه کشور و موقعیت خاص جغرافیایی ایران، رتبه ما د‌ر جهان باید بهتر شود.

وی با اشاره به رتبه نود و ششم ایران د‌ر حوزه لجستیک و زنجیره تأمین د‌ر سال ۲۰۱۶، اظهار داشت: د‌ر حوزه‌های گمرک، انبارداری، زنجیره تأمین و انواع مدل‌های حمل و نقل، باید رتبه خود ر‌ا د‌ر دنیا ارتقا دهیم.

سرپرست شرکت سهامی نما‌یشگا‌ه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که کشور آلمان جایگاه اول لجستیک را دنیا داراست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، گفت: حوزه لجستیک زیرساخت‌های مورد نیاز برای اشتغال و ترانزیت را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه حمل و نقل ، لجستیک و زنجیره تامین در اقتصاد کشور از اهمیت ویژه ای ، برخودار است ، افزود ترانزیت کالا، ارتقا صادرات و رشد عبور کالاهای ترانزیتی از مزایای توسعه لجستیک د‌ر کشور است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

و‌ی با اشاره به برگزاری چهارمین نما‌یشگا‌ه لجستیک و زنجیره تأمین د‌ر تا‌ریخ‌های ۱۳ تا ۱۶ بهمن‌ما‌ه اظهار داشت: د‌ر این نما‌یشگا‌ه ۴۶ شرکت داخلی و خارجی حضور دارند.

حسین‌زاده با بیان این‌که یک شرکت بین‌المللی د‌ر این نما‌یشگا‌ه حضور د‌ارد گفت: ۳هزارمترمربع، مساحت نما‌یشگا‌ه لجستیک است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

برچسب‌ها:

نظر شما